top of page
Search
  • Krisz

Ilyet én még nem láttam!

Angol nyelven annyi okosságot lehet olvasni a könyvírásról, könyvkiadásról és arról, hogyan szerezzünk az írással pénzt, hogy az ember nem is tudja, hova kapjon. Én rendszeresen olvasom több külföldi bestseller-író blogját is, és legalább hetente egyszer tanulok valami igazán hasznosat.

Ma azonban leesett az állam. Komolyan nem hittem a szememnek. A reklámszöveg alapján azt hittem, ez egy csapda lesz.

Ne-em, ez biztos nem lehet ingyen!

De elolvastam az egész oldalt, és már regisztráltam is, mert tényleg ingyen van.

Van ez a huszonegy éves amerikai srác, aki fél év leforgása alatt már szinte milliomos lett. Miből? Könyvírásból, ami a vállalkozásával kapcsolatos. Ez a srác, Chandler Bolt azóta azzal (is) foglalkozik, hogy megmutassa az embereknek, hogyan kell olyan könyvet írni, ami nemcsak hogy fogy, hanem egyenesen bestseller lesz.

Ez a srác most összehozott egy TÍZ NAPOS ONLINE kurzust, ami csak az írásról szól, és teljesen INGYENES. Ha július 13 és 23 között van időd, belehallgathatsz, ahogy olyan sikeres írók, mint például J.F.Penn mondják el, hogyan kell jó könyvet írni, mások a könyvmarketingről beszélnek, egy harmadik szekció pedig kifejezetten a meggazdagodásról szól, az előadók élén Brian Tracyvel!

Ez most itt nem reklám. Semmiféle bevételt nem kapok azért, hogy ezt elmondom nektek. Csak azért teszem, mert ez fantasztikus lehetőség, és nem szabad kihagyni, ha tudsz angolul!

Ha nem tudsz angolul, akkor se csüggedj, mert én tervezek minél több előadást meghallgatni, és a lényeget össze fogom nektek foglalni itt a blogon.

Recent Posts

See All
bottom of page