top of page
Search
  • Krisz

Kovács Cecília és a magánkiadás


Egyik ismerősöm, Kovács Cecília a MyBooknál adta ki nemrég az első könyvét, amelyet kisfiának írt. A „Mikor a Jóistennel pókerezel” teljes haszna jótékonysági felajánlásra kerül az Arany Szike a Gyermekekért Alapítványnak.

Cilit kifejezetten a magánkiadással kapcsolatos tapasztalatairól kérdeztem.

- Melyik kiadót választottad? Milyen volt velük dolgozni?

- Az én magánkiadómat (my-book.hu) a kollégám találta, egy hirdetésben, és ő ajánlotta. Mivel nekem első szerzősként zéró tapasztalatom volt a témában, és örültem, hogy van olyan kiadó, aki kis példányszámban is nyomtat, továbbá nem hiszek a véletlenekben, így nem is kerestem másikat, hanem a könyvem elkészültével egyenesen őket kerestem meg. Nagyon kedvesek, gyorsak, segítőkészek. Mivel a könyvemet én tördeltem, belelapozva azt mondták, hogy nagyon szép, nem kell hozzá nyúlni. Helyesírási és szakmai lektorálást nem kértem, de nem is ajánlottak. A borítóhoz ajánlottak belső embert, de az egyik kedves barátom festőművész, és azt szerettem volna ha Ő készíti, az én elképzelésemből. Megadták a borító paramétereit, és az alapján megszerkesztettük. Küldtek előzetesen árajánlatot (szerintem korrekt áron dolgoznak), és tényleg 1-2 héten belül le is gyártották. Szép lett, nem esik szét. Minden úgy volt, ahogy megbeszéltük előre, mindig gyorsan készségesen válaszolnak minden kérdésemre. A könyvet, és az ajánlót felteszik a honlapjukra, viszont ők nem értékesítenek. A honlapon megrendelt könyvek, az én e-mail fiókomban landolnak. Szívesen ajánlom őket, ha valaki első nekifutásra magánkiadóban gondolkodik.

- Hány példányt rendeltél, és hogy halad az eladás?

- 200 példányt kértem, amiből az első ötven pár héttel azután, hogy a Facebook oldalamon írtam róla, már el is kelt.

Ha te is kíváncsi vagy Cili könyvére, itt tudod megrendelni.

Ha a kiadó keltette fel az érdeklődésed, íme az áraik.

89 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page